Thursday, September 13, 2007

Ritme

En zo, komt er langzaam maar zeker een ritme in ´t leven. Het blijft chaos, want zo is het nu eenmaal, maar georganiseerde chaos. Das best logisch: als je overdag werkt zijn de avonden over om vol te plannen, hetgeen resulteert in een leven geregeerd door je agenda. Niets nieuws voor mij dus ;).

En toch gek dat je voor sommige afspraken nooit tijd hebt, en anderen gebeuren spontaan! Zo ging ik dinsdag na college met Hip een biertje drinken, waarbij we vervolgens vrijwillig iemands wiskunde aan het maken waren, hetgeen resulteerde in zoveel gezelligheid dat we uiteindelijk maar samen een hapje gingen eten en uiteindelijk ook samen weer een pc opzochten op te Redkeepen :O. En dan ben je pas om tien uur thuis.. pompidom.. Life is good!
Maar de afspraak van vanavond om lekker te gaan stadshappen met een vriendinnetje staat er dan weer drie weken van te voren..

Oh well, ik ben in ieder geval weer re-de-lijk bijgeslapen van dit weekend en alle toestanden, ben op m´n werk iets nuttigs aan het doen, werk ondertussen Redkeep regelmatig bij en heb daar ook weer inspiratie voor, terwijl weerwolven op Krosmo ook helemaal spannend is. Vanavond dus lekker stadshappen, morgenavond D&D, zaterdag twee hele goede vrienden weer zien... Yay! Zo´n ritme is best uit te houden ^^.

x
Nefke

4 comments:

Anonymous said...

Glorie!

Rose said...

ik ben dat vriendinnetje van over 3 weken? tenminste als het goed is zie ik je over drie weken :p
knuffel en tot dan :)

Nefke said...

Nee, niet de persoon in kwestie, maar wel een ander leuk vriendinnetje dat ik over drie weken hopelijk weer zie! :D

Milamber said...

Zolang het leuk blijft is zo'n ritme inderdaad prima bij te houden. Je moet gewoon regelmatig tijd blijven maken voor leuke dingen!