Monday, September 24, 2007

So long and thanks for all the fish, I loved it!

OMG het was ZO gaaf! Ik ben nog helemaal aan het nastuiteren.

Om tien voor negen in de trein naar Almere is erg vroeg voor een zaterdag, al kon ik een kwartier langer in bed liggen dan normaal, en de koffie op utrecht deed erg veel goed. Bovendien was ik compleet vrolijk met de Redkeep meet in het vooruitzicht!

Na bij Mara nog meer koffie te hebben gedronken, en snel nog even wat boodschapjes, gingen we hard aan de slag om ´t avondeten voor zover mogelijk voor te bereiden. Wonderbaarlijk genoeg stonden we elkaar eigenlijk totaal niet in de weg in de keuken, terwijl we allebei ons eigen ding deden. Mara was verantwoordelijk voor de high tea/lunch, terwijl ik ´t avondeten verzorgde, onderwijl veel koffie drinkende. Het resultaat mocht er zeker zijn, maar dat was voor later!

Om één uur de rest ophalen van de bus. Stuiter stuiter! Hip met sombrero, dat was echt ´t eerste wat opviel! En zo hoort ´t! :P. De sombrero was al door verschillende mensen gesigned, dus heb ik na aankomst bij Mara maar gauw mijn eigen stempel op de hoed gedrukt :P. Na de grand tour door Mara´s paleisje, kon ´t festijn dan toch echt beginnen. Met véél lekker eten. Nadat Every was gearriveerd en ook zij was bijgepraat IC, was het toch echt tijd om de zelfgemaakte scrolls (daar heeft best wel tijd, maar ook dubbel zoveel lol in gezeten om ze te maken! Koffie werkt beter dan thee, dat is zeker!) uit te delen zodat voor iedereen de setting duidelijk was. Janna gaf haar feest. En durf eens te weigeren op te komen dagen!

Na vorige keer het vertellen grotendeels te hebben overgelaten aan Hip, was het deze keer toch echt mijn beurt. Maar de complimentjes achteraf (tnx guys! *bloost*) doen vermoeden dat ik ´t zo slecht nog niet deed ;). Hoogtepunt was toch wel mijn Janna-gil vond ik zelf, die er erg goed uit kwam, haha!

Toen de climax van het verhaal bereikt was, was het avondeten zo goed als klaar! Mensen die de recepten willen (wijst naar het links-lijstje), zie mijn kookschrift! Ik heb in ieder geval genoten en was blij dat ´t allemaal zo goed gelukt is, het was spannend omdat ik de stoofschotels nog nooit van te voren had klaargemaakt.

Al met al een geweldig geslaagde meet. En toen kreeg ik ook nog cadeautjes! Hobbitses, schaapjes, een pigwin, absinth, boek, dvd, een Janna-ring met Janna-tasje en oe had ik al Hobbitses gezegd? :D Ik ben er echt très blij mee! *doet dansje* Met even een extra applausje voor ´t verhaal over de Duck and the Unicorn van Juhani, loved it!

Mèèèèn ik wil weer! *doet dansje**stuitert* Snel de Sint-meet maar vastleggen dus? ;)

X
Nefke

4 comments:

Rose said...

jammer dat ik neit zo goed engels kan, ik mis daardoor wel veel leuke dingen...maar voor jou: ik gun het je zooo!
knuffel

Blaidd Drwg said...

*repeats earlier comments* ;)

Op naar de sinterklaasratkeepmeet. Woei!

Anonymous said...

Je was ook wel echt een heldin hoor...en zo enthousiast...weet je wat: de volgende keer doe ik ook mee als speler. ;)

I hunger for more as well. :( Sinterklaaaaas!

En de sombrero blijft lekker bij mij thuis op de PC :P

Anonymous said...

Ik zei toch dat het je verwachtingen kan overtreffen ;)
Fijn om te horen dat het gaaf was ^_^
*knuffie*