Wednesday, September 19, 2007

Voorbereidingen

Het word zo leuk, het word zo gaaf! Ik heb het natuurlijk over de Redkeep Meet komende zaterdag! Ofwel het verjaardagsfeestje wat ik samen met Mara vier! Ofwel het weer samenkomen van een ontzettend leuke groep mensen! De voorpretkriebels hebben me in ieder geval hevig te pakken!

Omdat Mara en ik zo´n feest wel in stijl willen doen, zijn we uiteraard al máánden bezig met de voorbereidingen. Dwz: we hebben nu een geniaal menu samengesteld, waarvoor ik vrijdagavond al begin met bakken en doen. Het wordt lekker, en het wordt vooral véél. ^^ De perfecte outfit hangt in de kast.. etc. etc.. ^^.

En dan daarnaast is er nog een groot gedeelte van het feest bestemd voor roleplaying fun! We Redkeepen gewoon door! (Ik Redkeep, Hij Redkeept, Wij Redkeepen.. moet allemaal kunnen. Mèt hoofdletter :P). En ook daarvoor zijn de voorbereidingen al een tijdje bezig. Het wordt spectaculair, het wordt prachtig! En nou ja juist bij dit soort voorbereidingen merk je hoe gaaf ´t is om DM te zijn, de voorpret vanwege de kennis die je hebt over wat de spelers te wachten staat ^^. Not to forget de eet-dates met de co-DM, samen BATN kijkend, en cadeautjes inpakkend voor mijn mede-jarige.. hihi!

Maar bovenal: het wordt oergezellig! Ik heb er zo´n zin in! Nog maar drie nachtjes slapen...

x
Nefke

3 comments:

Juhani said...

Waaaaaah, ik heb er ook echt waanzinnig veel zin in!! ^___^
Tot zaterdag!

Blaidd Drwg said...

Ik sta ook echt te trappelen! :D
Popeldepopel en eh...
1-2-3: spontane euforie! endezo
Bis Samstag ^___^*

Anonymous said...

They'll never know what hit 'em (as always...)! Woei, ook ik word/werd erg blij van de voorbereidingen hoor! :D