Monday, September 10, 2007

Weekend is over...

En wát een weekend! Vrijdag afstudeerfeestje (= gratis bier), zaterdag aan school werken na veels te weinig slaap, de stad afzoeken op een donkergroene polo (ik zweer het je; en polo´s en donker groen zijn níet in de mode!) en niet gevonden, en daarna oud-bestuur-uitje: bowlen, bier drinken en daarna lekker lang uit eten met good food and even more wine! Wat een feest!

Zondag al vroeg weer in Tilburg want m´n kamer werd leeggeruimd door m´n ouders, en ik ben maar even mee kasten gaan afbreken. Hij is bijna leeg. M´n ronde tafel met 4 stoelen staat er nog en hopelijk worden die overgekocht, anders blijf ik er mee zitten. Wie interesse heeft: 25 euro. Daarna begon dan toch echt de 1e hockeyzondag van ´t seizoen! `t was echt lekker om eindelijk weer een wedstrijd te spelen! En ondanks dat niemand nog iedereen´s naam kent, speelden we redelijk goed en waren we uiteindelijk tevreden over de 1-1 uitslag. Vervolgens lekker hockeyhappen in de kroeg en daar blijven totdat het gratis fust op was!

Oh well.. ik heb ´t geweten.. ik heb nu koppijn as hell, maar dat komt warempel eens niet van ´t bier! Nee hockeyballen op je hoofd = auw! Heerlijk zo´n weekend! :D Vandeweek maar weer eens bijslapen! ;)

6 comments:

Blaidd Drwg said...

Ik wist niet dat kopballen normaal was bij hockey ;)
Bier is goed

Cheeky Monkey said...

Oh, dát is dus zo leuk aan hockey! :D

Milamber said...

Ochèrme! Dat komt inderdaad hard aan zo'n hockeybal...

Leuk, leuk, leuk! (niet van die hockeyballen tegen je hoofd, maar de rest)

Klijn said...

Hockeyballen zijn echt vreselijk zwaar! Ik moest altijd keeper zijn bij hockey in de gymles en dan kreeg ik die bal altijd tegen m'n benen aan, blauwe plekken gegarandeerd.. laat staan op je hoofd o_o

*knufs* Holly

Nefke said...

Daarom zijn keepers ook belachelijk goed beschermd, en zonder leggards (beenbeschermers) moet je ook niet in de goal gaan staan! :P.

Haha ik mag volgende zondag keepen dan heb ik iig een helm op!

Anonymous said...

Gratis bier is altijd goed ^_^
En AUW! Hockeyballen zijn niet fijn *bibber*