Monday, July 09, 2007

Lijstje

En dan nu een lijstje omdat ik graag jat :P Een meer boeiender blog over bijvoorbeeld de fantastsiche RPG meet dit weekend komt wellicht later deze week wel :).

1. How Many People have Viewed your Profile??: NVT
A- AREA CODE YOU ARE IN RIGHT NOW:: 073 - Den Bosch.
B- BIRTHDAY:: 22 december
C- CURRENT CRUSH:: RJ
D- FAVORITE N0N ACH. DRINK:: Spa citroen, Coca Cola Light, water
E- EATING CURRENTLY:: Slagroomtaart ^^
F- FAVORITE FOOD:: Food is good! (and better with garlic!)*
G- GO TO FOR ADVICE:: Rj, ouders, friends.
H- CURRENT HATRED:: m´n onwil te gaan hardlopen.. ja echt.
I- I THINK ABOUT:: M´n scriptie waar ik eigenlijk NU aan had moeten zitten..
J- CURRENT JOB:: Stagiair bij MBS
K- ANY KIDS:: Nope, dat komt later hopelijk wel :).
L- I LOVE:: Rj, en lekker eten, en m´n vrienden, en mezelf, en... life!
P- FAVORITE PERFUME/COLOGNE:: voor mezelf: geen
Q- A LITTLE QUIRK ABOUT YOURSELF:: I.. need... coffee!
R- LAST ROAD TRIP:: Meivakantie, naar Frankrijk met RJ, Hip en jop!
S- DO YOU SMOKE:: nee.
T- FAVORITE TV SHOW:: Tribe, Heroes, Grey´s anatomy
U-COLOR OF YOUR UNDERWEAR:: blauw, rood, zwart of wit..
V- LAST TIME YOU WERE IN VEGAS:: Nog niet geweest, wel in Vegas - 2, toen ik 17 was (Windsor, Nevada)
W- LAST CALL RECEIVED ON CELL PHONE:: Eergister van Rj, ik bel zelf vaak ^^
X- X-RAYS TAKEN:: Lang...geleden...
Y- YOUR SCREENNAME:: Nefke/Neffalas/Paula
Z- ZODIAC SIGN:: Steenbok

_____Favorite_____
1. Gum:: Zo´n lekkere grote van de V&D
2. Restaurant:: Roels in Den Bosch
4. Season: lente
3. Drink: nu een witbiertje met citroen
5. Type of weather:: Onbewolkt, 20 graden, briesje
8. Late-night activity:: Een film kijken, lezen, Animal crossing spelen
9. Sport:: Hockey om zelf te doen, voetbal om te kijken
11. Store:: Anyone with books on the shelves!

_______When was the last time you_______
12. Cried:: geen idee
13. Played a sport:: hockey: 9 juni dit jaar.
14. Laughed:: Vandaag :D
15. Kissed someone:: This morning
16. Had sex:: recently
17. Felt depressed:: I never do, but I was kinda miserable this morning
18. Felt overworked:: I don´t
19. Faked sick:: Lang geleden

___What was the last_______
21. Word(s) you said:: Dankjewel (toen mij slagroomtaart werd aangeboden)
23. Song you listened to:: Geen idee
24. Last thing you drank:: Water en koffie
25. Place you went to:: Stage in Den Bosch, Rj´s place in Den Bosch, Utrecht voor RPG meet
26. Movie you saw:: Labirinth
27. Movie you rented:: Te lang geleden!

_______Who was the last person you_______
28. Hugged:: Rj, Yvie
29. Cried over:: Rob
30. Instant messaged:: Chamelieus
31. Danced with:: RJ, in the living room ^^
32. Shared a secret with:: Hip, over DnD (Sorry Mara but I had to share that answer!)

94. Who are you talking to on the phone?:: Um, niemand?
95. Last dream you can remember?:: Een hockeyfeest waar ik ziek was en me zo miserable voelde dat ik zelfs begon een sigaret te roken! Ik was in m´n droom zelfs shocked!

7 comments:

Cheeky Monkey said...

Haha, geen probleem hoor, alleen Hip is wel de geheim-meister :P

En je bent één dag voor mij jarig! We moeten samen een party houden! En Roels is ook echt geweldig! Ik heb daar vorige week nog gegeten, haha. Geniaal ^__^

Nefke said...

Ik heb Ramblas nog niet geprobeerd hier maar aangezien ´t jouw favoriet is moet ik er nu wel een keer langs natuurlijk ;). Ik zeg: een redkeep-meet-verjaardags-party-tapas-style!

But any birthday party is gaaf :D

Cheeky Monkey said...

Voor 17,50 onbeperkt superlekkere tapas, daar zeg ik geen nee tegen :D

Maar het is natuurlijk een geniaal idee om onze verjaardagen gewoon al in augustus te vieren. Waarom wachten? Dan moeten we natuurlijk eigenlijk een gemaskerd bal houden!

Cheeky Monkey said...

Oh, dat moeten we echt doen! Dat zou echt zo geweldig zijn! En natuurlijk zijn wij de queens of love and beauty, niemand kan ons als experts overtreffen. Nou ja, samen met Yvette dan want die willen we niet buitensluiten natuurlijk :P

Cheeky Monkey said...

Ja, laten we snel een datum prikken in september! Misschien de vijftiende? Als het lekker weer is kunnen we er een tuinfeest van maken! :D

En preferably mét redkeep sessie natuurlijk :P

Cheeky Monkey said...

Misschien dan de 22e? Want als we het de eerste doen overlapt het waarschijnlijk met eerste school weekenden enzo en dat is natuurlijk niet zo geslaagd.

Yay :D

Cheeky Monkey said...

De 18e, prima! Dan ben ik net verhuisd dus dan kunnen mensen ook blijven pitten. Jij bent DM, kan jij een topic openen? En dan inderdaad vlak voor kerst nog een kerst-verjaardagsbal. Twee keer cadeautjes!