Sunday, October 10, 2004

Een turbulente zaterdag

strange things happen...

Want opeens had ik een bed gezocht. Vrijdag vond ik de ikea folder van deze maand in de bus: beddengoed! Ik nam hem mee naar huis om aan mijn moeder te laten zien, als grote hint (lees: "help ik wil een bed!!". Thuis gebladerd, prijzen bedacht wat een bed zou gaan kosten, uitgezocht wat ik ongeveer zou willen hebben, en vervolgens op marktplaats.nl gekeken of daar niet iets geweldigs nieuws op stond.

In eerste instantie niets gevonden, maar savonds nadat ik heerlijk in bad was geweest komt mijn moeder me opeens helemaal blij vertellen dat het bed wat ik in de ikea folder gezien had, nu ook te koop stond op marktplaats! Inclusief matras, verstelbare lattenbodems, en nog maar een jaar oud! Voor een prijs waar je 'm elders echt niet voor mee kan krijgen.

Goed, adverteerder was in 't weekend niet bereikbaar op internet en er stond een telefoonnummer bij. Eerst bedacht: heb ik 't geld er voor over, hoe kunnen we zo'n bed eventueel vervoeren... Vervolgens het meisje gebeld. Ja er was nog een andere gegadigde, maar als die de zaak afblies mocht ik 'm hebben, ze wilde wel 't liefst dat ie zaterdag al opgehaald werd.. Mijn allerliefste ome Ruud gevraagd of hij tijd had en hij wilde wel rijden, ik een boedelbak geregeld, kortom: na een paar slopende minuten belde het meisje terug: de ander had ze niet meer te pakken kunnen krijgen ik kon het bed ophalen!

Dus zaterdagochtend in alle vroegte van Rotterdam naar Tilburg, van Tilburg naar Den Bosch en weer terug, alle mogelijk kasten in mijn kamer uitgeruimd, verplaatst, en weer ingeruimd, maar nu staat mijn bed hier ook heel mooi te wezen :D. Het enige wat nog mist is beddengoed wat actually fits.. ik heb maar een 1 persoonsdekbed en een matrashoes moet ik nog gaan halen want de 140X200 die ik van mijn moeder mocht lenen past niet. Jawel.. ik heb nu een 160x200 bed, nog groter dan dat van mijn ouders, even breed als ik lang ben.. i love it!

Gister dus gesjouwd, niet normaal, ik was doodmoe. Maar lieve lezertjes ik kan jullie vertellen het bed slaapt geniaal! Vanochtend vroeg wakker en ik hoefde er nog lang niet uit dus lekker liggen genieten van mijn grote bed :D. Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee!

x
Nefke

4 comments:

Skaizag said...

Woei! En slaapze!

*knuffelt*

Jolanda

Nefke said...

Jawel :D M'n kamer is echt helemaal omgegooit, hij lijkt zelfs ruimtelijker!
x
Nefke

Rose said...

eindelijk ruimte voor die vent van jou :p
welterusten zullen we dan maar zeggen he
woei! :)

Anonymous said...

wow...klinkt goed zeg:D

enne slaap lekker;)