Tuesday, October 12, 2004

There and back again

Hier of daar?

Als ik hier ben, ben ik voor jou daar. Terwijl jij voor mij daar bent, maar jij zult zeggen dat je hier bent. Wat voor mij hier is is voor jou daar en wat voor mij daar is is voor jou hier. Ik ben hier. Terwijl de ander zegt dat jij daar bent. Dus je bent hier en daar. Dat is tegenstrijdig. Terwijl jij daar bent, maar jij zegt dat je hier bent. Jij ben dus hier en daar tegelijkertijd. Hoe wou je dat doen? Hoe kun jij hier zijn terwijl ik duidelijk zie dat je daar bent?

as in: a regular shower conversation ;)

Nog iets wat ik wilde delen: dit krijg je als twee jongens in college zich vervelen, en jij samen met hen in een msn-gesprek zit, dezelfde naam/lettertype/kleur hebt, en volslagen kansloos bezig bent.. en iemand zich af vraagt wie een bepaalde zin getypt had...
Ik tik synchroon zegt: wie oh wie
Ik tik synchroon zegt: ik
Ik tik synchroon zegt: of
Ik tik synchroon zegt: ik
Ik tik synchroon zegt: of ik
Ik tik synchroon zegt: of ik
Ik tik synchroon zegt: of ik
Ik tik synchroon zegt: ik zei het
Ik tik synchroon zegt: of jij
Ik tik synchroon zegt: niet hij
Ik tik synchroon zegt: maar ik
Ik tik synchroon zegt: of hij
Ik tik synchroon zegt: maar jij
Ik tik synchroon zegt: was jij het niet?
Ik tik synchroon zegt: misschien
Ik tik synchroon zegt: of toch jij
Ik tik synchroon zegt: misschien waren wij het allebei wel
Ik tik synchroon zegt: of zij
Ik tik synchroon zegt: idd misschien wel
Ik tik synchroon zegt: of toch ik
Ik tik synchroon zegt: wie van de drie...

figure it out!
x
Nefke

5 comments:

Anonymous said...

oh my god!!!!! Whahahahahahahahahaha. Ik kom niet meer bij. echt te grappig de misterieuze denkwijze van Paula... ghahaha. Ik heb er nog een extra vraagstuk bij, wat als een van de twee personen van het hier daar vraagstuk een meervoudige persoonlijkheid heeft en die verschillende personen?
msn gesprek is helemaal vaag haha, wel een leuk idee om een keer te gaan uitproberen met iemand hahahaha

xxx
jaaah wie oh wie :P

Anonymous said...

Je zou dan maar eens een keer de boeken van Schopenhauer moeten lezen misschien een goed idee is de bespiegelingen over levenswijsheden... Kom je misschien ooit nog uit die alternatieve waarheid..

Nefke said...

who's the second anonymous guest on my page? (cause the first one i know haha) I'm just nieuwschierig!
x
Nefke

Anonymous said...

haha....klinkt wel erg diep nef ;)

enne dat msn gesprek...hoe lang heeft dat geduurd:p

xxx bar

Anonymous said...

Als iedereen nu hier anoniem gaat posten krijg je weer hetzelfde effect :S :D

Een van die drie.