Saturday, October 02, 2004

Many meetings: an introduction

And there it was.. my very own blog. Ik zit nog te twijfelen, zal ik in 't Nederlands of Engels beginnen. Mijn engels is usually beter. Na er wel een halve minuut over nagedacht te hebben (en das veel met mijn state of mind of late) hou ik het op Nederlands, met de aantekeningen dat ik geen commentaar wil op spel- en typfouten, ik weet dat ik ze maak!

Maar goed, many meetings waren de aanleiding tot deze blog. Ik zie mensen te weinig. Toch lees ik van veel van hun, veel van hun dagelijkse bezigheden en ergernissen door middel van de blog van velen. Dan ontstaat er information asymetry (ok, eindelijk een term uit m'n studie die ik kan gebruiken!): Ik weet al veel van de verhalen van velen, maar ze weten zo weinig nog van mij! Goede reden om hier te beginnen.

Many meetings.. met wie dan? Het begon dinsdag toen ik best wel onverwacht opeens bedacht toch niets te doen te hebben en Rob op msn sprak. Die middag met hem afgesproken en ook Hans zou komen. Was echt weer gezellig en als ik nadenk over het feit dat er al weer 5 maanden voorbij waren gegaan sinds de vorige meeting, moet dat toch echt anders kunnen. Gister eindelijk Roos weer gezien! Skaizag en Paz Rae waren ook in Utrecht en samen met Lopke en Morgana de middag doorgebracht in Cafe Belgie. Helaas volgen na many meetings ook weer many departures, Roos en ik gingen bij haar lekkere pannenkoekentaart eten en bijkletsen. Gelukkig al weer snel een datum geprikt voor de volgende keer dat ik haar zie, ik kijk er nu al naar uit :).

Op de terugweg stapte ik in de trein waar Nienna net uitkwam. Heel gezellig maar waarom rijden treinen juist wel op tijd weg als je nog veel te kletsen hebt? En in de bus naar huis nog een meisje wat ik al minstens 4 jaar niet gezien heb. Herinneringen opgehaald aan tijden die al lang voorbij zijn, maar het was onverwacht gezellig. En zo gaat het reizen toch nog snel.

Mijn grootste worry voor een blog was of ik 'm wel bij zou houden. We zien het wel. Ik heb eigenlijk te veel te vertellen maar zal proberen mijn blogs niet te lang (en dus leesbaar) te houden.

x
Nefke

2 comments:

Skaizag said...

Woei! Een blog!

Leuk om je een keertje te ontmoeten enzo,

*knuffel*

Jolanda

Rose said...

*stuiter*
woei!
*stuitert verder*