Tuesday, October 05, 2004

SHOT

oftewel waar plak je de stickers

Zo. Ik ben bijna helemaal officieel penningmeester van SHOT. De voorzitster moet nog even langs de Kamer van Koophandel, dan nog langs de bank om de rekeningen op mijn naam te zitten, maar dan ben ik ook echt geinstalleerd. Waarom deze niet boeiende informatie? Eigenlijk ter introductie van mijn affiniteit met SHOT. Ik heb hier nog stickers liggen. SHOT-stickers. En ik wil weten waar ik ze kwijt kan. Ik heb er al 1 op m'n stick, al 1 op m'n bidon en ook m'n agenda is voorzien. Ik wil er nog 1 op mijn fiets plakken, en dan heb ik er nog 1 over. Die kan eigenlijk wel mooi op m'n map voor het penningmeesterschap.. maar ja.. bedenk goed.. wat je met je laatste SHOT-sticker doet! Daarom stel ik 't plakken van de laatste twee stickers ook telkens uit. Raar eigenlijk. Is eigenlijk gewoon een kwestie van doen.

Ok, het feit dat ik me hier mee bezig houd illustreerd ook hoe nutteloos deze dag is geweest. Het is best moeilijk om dan hier nog een leuk verhaaltje te plaatsen. Terwijl verhaaltjes schrijven of het onzin uitkramen niet het probleem is. Ik verzorg al twee wedstrijd dagen lang ook de hockeyverslagen op de website van SHOT voor het gezelligste team, Dames II. Ook de poll die daar te vinden is komt ook meestal voort uit mijn onzinnige bedenksels, aangezien ik ook daar de verantwoordelijkheid over heb. En ik kraam ook al de grooste onzin uit op de berichtenbox. Maar aan de basis van verhaaltjes over iets, staan gebeurtenissen waar je dan over schrijft. En ik heb vandaag dus niets zinnigs gedaan, terwijl ik dat eigenlijk wel had moeten doen. Geen basis voor een goed verhaal dus, maar gewoon een onzinnig berichtje.

x
Nefke

2 comments:

Anonymous said...

Onzinnigheid is leuk, want dat is ook nooit serieus bedoeld *behalve als je 't natuurlijk over stroommeters hebt, die zijn serieus bedoeld maar in mijn ogen heel onzinnig*.
Maar goed, back to the point: onzinnigheid is dus leuker dan zinnigheid want dan hoef je je ook gelijk minder in te spannen, en das altijd relaxed, weetjewel.
Maar goed, knuff- Lithl

*Ha, wat heb ik weer onzinnig geblaat zeg.

Nefke said...

Dat was een onzinnig comment... het neer te kalken maakt niet iets zinnig, het maakt het geheel nog kanslozer...:P

Nefke