Sunday, October 03, 2004

Sleep is good

Onvermijdelijk, een stukje met zo'n titel.

Mijn grootste wens/cadeau voor mezelf op dit moment is een tweepersoons bed. "Dan heb je meer ruimte in bed als je er met z'n tweeen in ligt zeker," krijg ik te horen. Nee. Ik wil graag een tweepersoons bed voor mezelf. Een bed wat minstens net zo breed is als ik lang ben. Heerlijk! Een bed waarbij ik om kan rollen, en nog steeds onder de dekens lig. Een bed... een bed om gewoon lekker in te slapen.

Ik moet al zoveel slapen en ik ga 't slapen steeds vervelender vinden. Dat is met meer dingen die 'moeten'. Bij de hockey vind men het vreemder als ik kom hockeyen, dan als ik bel van 'sorry ik moet slapen'. Ik sta bekend als 'het meisje met pfeiffer,' een titel, waar ik zo gauw mogelijk vanaf wil. Letterlijk moe word je daarvan, maar slaap maakt je niet wakkerder.

Ik ben in ieder geval dus op zoek naar een tweepersoons bed. Liefst 160 x 200. Hoe ik dat in m'n kamer ga krijgen heb ik nog niet bedacht, maar dat hij er komt is zeker. Ik ga vanmiddag gewoon lekker hockeyen en 'echt' moe worden, gewoon door hard te rennen, en vanavond dan toch maar weer op tijd naar bed. Want tja sommige dingen.. die moeten nou eenmaal..

x
Nefke

No comments: